lördag 27 oktober 2007

efter fredag kommer lördag..

Tillåt mig att vara en aning irriterad. Jag har en granne som hör dåligt o ser på tv på högsta volym. Samtidigt som grannarna på andra sidan av oss igår höll på att flytta, och några andra flytta in, detta höll dom på med från 12.00 på förmiddan till 23.30 på kvällen!! sådär sent kan man väl inte hålla på att väsnas o flytta grejer?? Iaf idag så kom en kille o ringde på o fråga om det var vi som höll på att flytta, så han var nog oxå lite irriterad misstänker jag :) hehe.
Igår var annars en lugn fredag. Jag o dennis såg litegrann på film men jag tröttnade ganska snabbt. Jag var även o tränade o köpte en massa godis, som jag iofs ångrar idag. Sen tittade vi på Idol, o jag är fortfarande iriiterad för att Evelina åkte ut, baaaaaaaajs.
Idag ska jag träna, igen. Sen träffa M lite senare, se på film eller gå på bio, mys mys :)
Det går fortfarande skiiiit emd maten men jag ska inte babbla om det idag :P

Inga kommentarer: