torsdag 25 oktober 2007

fukk.
Jag hetsäter hela tiden numera. Det är hemskt, jag skäms över det o känner mig, om möjligt ännu fetare. Jag vet att jag bara klagar på mina problem hela tiden, o inte gör ngt åt situationen istället.
Men i vissa fall är det inte så lättt. Då krävs även viljan, som ju faktiskt är det viktigaste i t.ex. ett sånt här fall. Jag har inte viljan, inte längre. Jag har bara viljan att gå ner mer i vikt. kan ngn ge mig viljan, eller måste jag hitta den själv? Kan inte ngn bara leda in mig på rätt spår o hjälpa mig en bit på vägen i kampen att hitta det viktigaste av allt. Viljan.
Men men jag har väl mig själv att skylla, som knappt tar emot hjälp när det gäller detta o inte ens tar mig själv o kragen..

Jag orkar bara inte med detta meeeeer...


Försökte spela gitarr igår. Det är sjukt svårt i början, speciellt när man lär sig själv. O man får ont i fingrarna, fastän det är nylonsträngar. Det är jättesvårt att ens vara i närheten av att spela ngn låt. Men jag är på god väg känner jag nu :) det får ta den tid det tar, jag har all tid i världen! :D

Nu ska jag duscha. Sen ska jag plocka i ordning lite, se till att komma iväg o träna senare m.m.

Inga kommentarer: