tisdag 23 oktober 2007

Ibland vill man bara somna in

Jag vet inte om idag är en sådan dag.
Men idag går jag nästan sönder av oro.
Om ngn ens nämner en sjukdom eller ett symptom för mig, inbillar/intalar jag mig att jag är drabbad x 10. Idag nämnde ngn en slags sjukdom, somatisk, som jag inte har, enligt alla prover som tagits. MEN i min hjärna leker fortfarande denna sjukdom o det börjar kännas som jag har den. Jaaa jag är faktiskt hypokondrisk!
Just nu ältar jag detta så mkt att jag har extrem spänningshuvudvärk och måste snart ta en lugnande!

Idag var jag hos sjukgymnasten. Jag fick ångest där, som vanligt, eftersom det handlar om kroppskännedom, dvs KÄNNA sin/MIN kropp. Det gör att jag drabbas av ångest o skakar som ett asplöv. Så mkt att vi knappt kan fortsätta, utan jag behöver en "paus". Så istället fick jag Bollmassage, det var veeeeeeeeerkligt underbart!! En taggig boll rullas över kroppen och utmed sidorna, för att man ska känna sin kropp o känna hur det faktiskt känns.

Efter detta skulle jag ha tränat Aerobic Dance, men istället fikade jag o E o babblade en himla himla masssa. tihiiiiiiiiiiiiii!

Nu ska jag se på tv tror jag..
Fy fan va minh kropp mår.............

Inga kommentarer: