lördag 27 oktober 2007

O efter lördag kommer tyvärr söndag, imorgon då alltså.
Idag har jag under kvällen varit med M <3. Upptäckte innan jag skulle träffa hennes att mina splitternya skor från skopunkten OXÅ var trasiga, för andra gången! :/
Men iaf...Vi hyrde en film, från skaparna av Saw. Den var ganska bra, rätt äcklig :P Tyckte iaf M :)som blundade mestadels av tiden..

Jag har även idag, ätit en massa godis osv..Finner inte ens ord för det.
Men jag ska träna imon igen, så förhoppningsvis lägger sig ångesten lite då o jag kanske kan hålla mig borta från överätningen åtminstone imorgon.

Nu är det snart sovdags, puss

1 kommentar:

Anonym sa...

Om du behöver någon att snacka med som är i samma situation, men på väg ur skiten så kan du maila mig. Jag har många viktiga erfarenheter efter 7 år med olika slags ätstörningar, även om jag vet att inget fall är det andra likt så finns det många tankar som är lika..
emmelie.ivarsson@hotmail.com