söndag 21 oktober 2007

Jag tror jag lider av ngn kronsik trötthet. Det har iaf kännts så de senaste dagarna. Jag har egentligen inte gjort ngnting alls ansträngande, sen är jag sååån sjukt trött att jag knappt klarar o resa mig ur sänger vid 12.00 :S Jag tar inte heller ngn sömnmedicin somj gör mig trött, sså det kan omöjligt vara det! fattar inte...
jaja...
Igår var jag o tränade för första gången på länge. Har ju varit förkyld o så..O inte riktigt haft ngn lust heller. Jag tog modet till mig att ställa mig på vågen. O jag kan säga såhär...att när jag vaknade på morgonen kände jag mgi som en stor flodhäst! Efter all hetsätning dagen innan..
Men som sagt, jag vägde mig o såg till min stora förvåning att jag varken hade gått UPP i vikt eller stod STILLA, jag ahde gått ner!!! Hur är det möjligt? :S men jajaj, jag ska inte klaga :D Nu måste jag börja träna mer bara o få lite muskler :P

Igår kväll var jag o E på Ratatouille, myyyyysig film..<3

1 kommentar:

Anonym sa...

hmmmmm. äter du vitaminer? frukt? grönt? eller annat bra för kroppen :/